У ЦАРСТВУ КЊИЖЕВНОСТИ
Дружење са књигом је најлепша чаролија у којој уживају само они који су спремни за нова искуства, истраживање непознатог, спознају лепоте писане речи, њене мудрости и искуствености.
У тој чаролији одмалена ужива и свакодневно плови и наш ученик осмог разреда Матеја Бошковић. Сваки тренутак слободног времена посвећен је читању и писању, пловидби по страницама књига различите тематике које му увек привлаче пажњу и буде нову радозналост. Време утрошено на читање доприноси јачању читалачких компентенција које ученику помажу и у савладавању садржаја из других наставних предмета.
И прошле школске године овај ученик нас је обрадовао лепим успесима на такмечењу из књижевности – ,,Књижевна олимпијада“. Али, овог пута успех је знатно већи. Наиме, Матеја је на општинском такмичењу заузео треће место, на окружном нивоу такмичења заузео је друго место и пласирао се на републички ниво такмичења.
Велика љубав према књизи и одговорност коју је овим пласманом постигао, утицали су и на огроман успех на Републичком такмичењу које је одржано 20. априла у Сремским Карловцима. Матеја – понос наше школе, заузео је изузетно друго место у конкуренцији истинских познавалаца књижевности – ученика осмог разреда из целе Србије.
О љубави према читању и утисцима са такмичења Матеја каже:
,,Волим да читам књиге јер ми увек попут прозора отворе неки нови непознати свет. На тај начин живим хиљаду живота и уживам у томе. Књиге улепшавају моју свакодневницу и захваљујући њима постајем испуњенији. Често пишем и текстове са тајанственим заплетима и честим обртима. На такмичење сам се пријавио баш због ове велике љубави према писаној речи. Припремао сам се детаљно, користећи различите изворе знања. Овим успехом исписано је ново поглавље у мом животу које ме још више инспирише за даља постигнућа и у средњој школи, јер књижевност је мој вечни мотив.
Као и у спорту Олимпијада је највећи изазов, што је случај и у књижевности. Диплома за освојено друго место подсећа ме на спортисту са позлаћеним пехаром у руци“.
Хвала Матеји за овај велики успех уз жељу да и у средњошколском школовању настави традицију низања успеха на такмичењима из књижевности.